۱۳۹۸ دی ۸, یکشنبه

مجاهد شهيد علی رحيمی


مشخصات مجاهد شهيد علی رحيمی
محل تولد: قزوين
سن: 25
تحصيلات: ديپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367
سابقه مبارزاتي: 10سال

علي رحيمی با شركت در تظاهرات و راهپيمايی هاي مربوط به قيام ضدسلطنتی در سال 57، وارد مسائل سياسی شد. در سال 59 فعاليت حرفه ای خود را در رابطه با مجاهدين شروع كرد. در سال 61 به منطقه رفت و در بخشهای نظامي و ارتباطات وارد فعاليت شد. در سال 64 مسئوليت يكي از پايگاههای مرزي منطقه را به عهده داشت. در سال 66 با تشكيل ارتش آزاديبخش ملي در يكانهاي رزمي سازماندهي شد. در فروغ جاويدان، فرماندهی يك دسته از رزمندگان را به عهده داشت. علی فرماندهی قابل در صحنه فروغ بود. او با دسته تحت فرماندهيش بارها مزدوران خميني را مورد تهاجم قرار داده به آنان درس سختي داد. در جريان يكي از اين نبردها، علي دلير و استوار به شهادت رسيد و به كهكشان جاودانه فروغها پيوست.
«... با آگاهي و ايمان كامل به ايدئولوژي انقلابي اسلام به مثابه راهنماي عمل و چراغ هدايت و مبشر رحمت و رهايی... از قيد و بندهای استثماری و طبقاتی، در اين مسير قدم نهادم...
برادر مسعود، اي سمبل زوال ناپذير مقاومت پايدار، كه درس شرف و آزادگي در صحنه عمل انقلابي به ما آموختي و ما را نيز همچون خود در تاريخ مبارزات بشري جاويدان نمودي، من نزد موسي هستم، اما با خيال راحت، چرا كه سازمان سرفراز مجاهدين... در نوك پيكان تكامل با خروش توفنده و با غرش سلاح آتشين، تمامي سدها را در هم می شكند.
پدر و مادر عزيزم... عشق به زندگي مرا وادار نمود كه قدم در اين راه بگذارم و شما را دوست دارم. اما خشنودی ملت از شما در ياری رساندن به سازمان در هر شرايطی به دست می آيد...» (وصيتنامه ـ 23دی63)

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر